drömmar som bara jag drömmer...

jag hade världens konstigaste dröm inatt.
jag drömde att jag drack hur många glas mjölk som helst, men det smakade liksom inte helt vanligt, och det var ju väldigt jobbigt.
sen vaknade jag typ klockan fyra på natten och kände hur sjukt sugen jag var på mjölk, så jag låg där i sängen och ba "åååh, gud vad gott med mjölk! jag ska dricka det när jag går upp..." och så låg jag där jättelänge och tänkte på hur himla gott det skulle bli med den där mjölken, och att jag hoppades att den smakade som vanligt.
       efter ett tag kom jag på att "ojdå, nu måste jag skynda mej att somna så att jag kan vakna och dricka mjölk", så jag försökte verkligen att somna, men jag kunde inte bara för att jag tänkte på hur gott det skulle bli att dricka den där jävla mjölken.
så efter ännu ett litet tag bestämde jag mej för att gå upp och dricka mjölk, så jag gick ner i köket och drack typ en liter mjölk..

sen gick jag upp igen och var väldigt nöjd och somnade på direkten

Kommentarer
Postat av: pennie

hahah gulligt. :*

2010-02-25 @ 13:51:11
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0