det är viktigt att säga tack till bankomater också

Ja, jag överlevde ju faktiskt alla hjärtans dag, med god marginal tillochmed!
Jag, Alice och Lisa bestämde oss för att vara lesbiska istället och gick in på ica och köpa nacho-grejer, det blev gaaaaalet gott! typ det godaste jag någonsin ätit.... jag var sjukt hungrig och ja, SJUKT GOTT!!
och så hade ju Alice dekorerat jättefint med hjärtan och ljus och grejer, hon är så dutti! :'D

det blev iallfall en jättemysig kväll med två underbara finisar, och jag skrattade galet och hade så sjukt kul, lots of love <3




(jag vet att inlägget är några dagar för sent, men blogg.se flippade typ igår så detta publicerades inte.. men ja, bättre sent än aldrig! :D)

Kommentarer
Postat av: alice

jag älskar dej , tack för att du räddade min allahjärtansdag.



och det är ytterts viktigt att inte glömma att tacka bankomater också. de har väl känslor precis som alla andra?!

2010-02-17 @ 17:33:03
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0