asso två x upphöjt till två plus y delat på tio xy är lika med x delat på fem, det vet väl vem som helst

asso onsdagar i mitt hjärta ♥

vi slutar tjugo över två och det är så galet najjs! :D

plus att jag hade typ världens roligaste engelskalektion någonsin, för Carina var utanför klassrummet och försökte lösa ett bråk, samtidigt som resten av klassen var inne och pratade.
Jag sitter liksom längst ner i hörnet helt själv, men i slutet satt typ hela klassen där och diskuterade livets stora frågor (ja, det och vad bråket handlade om, men same shit liksom ;D), spelade spel och lyssnade på musik men så plötsligt trodde någon att Carina var på väg in, så hela klassen springer tillbaka till sina platser, stänger av musiken och allting, på typ, mindre än en sekund! så sjukt roligt! och jag bara satt där och var helt amazed typ... x)
Fast det var tydligen falskt alarm så alla gick tillbaka, men ändå!

Efter skolan gick jag hem och lyssnade på kent, drack (kallt) kaffe och pluggade matte, och jag fattar typ nu! :o jag tror knappt på det själv men det är faktiskt sant.. ;o hehe ;D
men SOn är inte okej. U S C H

oh well, snart ska jag iväg och köpa en jeansskjorta som är galet snygg så det är fint iallafall!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0