vi är helt enkelt väldigt okej

asso... jag har en kompis som heter sarah, som ni förmodligen vet. och hon är så himla konstig. vi är så himla konstiga när vi pratar/är med varandra. och pratar med varandra gör vi varje dag. jag betalar 69 kronor i månaden för att jag ska kunna smsa till dom som inte har comviq också och det är i princip enbart för att jag ska kunna prata med sarah. nu har vi diskuterat att vi ska gifta oss med fred och draco i ungefär en halvtimma. och det är normalt.

iallafall tycker jag om henne en himla massa. om jag för någon sekund glömmer bort att jag är konstig lockar hon fram den delen i mig. det känns okej.


jag befarar att detta är den finaste bilden på mig som jag vet. och det är också okej.


Kommentarer
Postat av: Sarah

hannaaaah <3<3<3 jag tycker så himla mycket om dig! och vi är helt enkelt väldigt okej.

2010-12-02 @ 22:08:43
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0