och jag vet att ni längtat efter detta

i tisdags var jag på skansen och det var ganska fint.
jag åkte till alvik (och mamma ringde och sa att jag råkat få sangeria istället för svartvinbärssaft när jag var i dalarna, haha xD) och mötte sarah och så åkte hennes familj plus oskars familj plus jag till skansen och satte oss vid några bänkar och så där. jag och sarah var lika roliga som alltid och pratade med dialekter (fast det var faktiskt andra dialekter den här gången) och sen kom nora vilket var väldigt trevligt! vi tre gick runt och kollade på en massa spännande djur (BUFFELSAKEN <3<3<3<3<3) och kollade på repetitionerna av allsången. och asso. den finska skrikkören. det vackraste jag någonsin hört. jag och sarah blev förälskade, på riktigt. och sen när vi åt så typ pratade vi med dom, HERREGUUUUUUUUUD.
klaris kom tillslut också men henne träffade vi inte så överdrivet mycket för hon stod vid scenen för att hon ville se jakob hellman ^^
det var hur som helst en väldigt bra dag och på vägen hem var jag och sarah värre än någonsin och vi bestämde med rebecca att vi skulle ses dagen efter!

så på onsdagen träffade jag rebecca vid spånga station och så åkte vi till stan där vi mötte upp oskar, sarah och annah och så gick vi typ från centralen till weekday och då skildes jag, sarah och rebecca från annah och oskar! det slutade med att vi satt på wayne's typ hur länge som helst och det var typ gött som kött!
efter det var sarah tvungen att gå för att hon skulle äta så jag och rebecca åkte hem till rebecca där vi hämtade grejer och sen hem till mej där vi skulle sova!
vi kollade på cry baby (och allvarligt talat (ohohohahahah, allvarligt talaaaaat!) så är unga johnny depp den snyggaste människan som någonsin existerat, på riktigt) och lite så.

idag gick jag och rebecca till vällingby för att vi är så duktiga och jag köpte en jättefin kavaj! sen drack vi milkshake och kollade på mobiler och andra affärer (och rebecca köpte en skjorta) och sen gick vi hem. eller, jag gick hem :D och då bestämde min käre familj att vi skulle äta på resturang så då gjorde vi det och det var väldigt mysigt!



, nu har ni fått en väldigt spännande update i mitt liv, och jag ska nog skriva lite mer detaljerat om dalarna någon dag (om jag har lust) kanske :D

PUSSSSS ♥

Kommentarer
Postat av: alice

jag saknar dig gudrun rut

2010-08-06 @ 15:27:12
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: rebecca

det var väldans mysigt! <3

2010-08-06 @ 22:30:32
Postat av: Sarah

kul hannah

2010-08-09 @ 06:39:54
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0