en dag mindre av nian kvar

jag har haft det ganska trevligt dom senaste dagarna faktiskt... :D
i måndags åkte jag till trångsund för att klara skulle ge mig "a very potter musical" (som btw inte fick plats på mitt usbminne) men jag fick scrubs, lite låtar och en demo istället. inte helt fel det heller :D
efter det åkte vi in till stan för klaris skulle kolla på skor och så gick vi in på monki där jag köpte typ världens finaste hängselbyxor <3<3<3<3 dom är så fina!

igår kom rebecca hit och vi typ gjorde hur många fattiga riddare som helst och åt upp alla :D så jävla värt ^^ vi tittade på scrubs också och hämtade min nya mobil.

idag började ju skolan... och min nyttiga månad, vilket iofs inte var så bra, men på kvällen åkte jag och rebecca till vällingby och kollade på vampires suck. fast den var ärligt talat inte så mycket att hänga i julgranen.. den var asrolig i början men sen blev det liksom så överdrivet. för mycket av det goda nivet? :D
den var ganska underhållande iaf ^^

nu ska jag nog ta ett äpple och titta lite på scrubs, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0