två dagar och mycket värk i fötterna senare;

Jag har ett  för upptaget liv för att skriva i min kära lilla blogg! eller inte...
anyway är detta min andra dag på min underbara prao Baresso och asso, det är verkligen så jävla awesome!
Det är typ världens roligaste snubbar som jobbar där och dom två andra tjejerna som jobbar där är jättetrevliga (jättegullig tjeeeeeeej). Sen får vi göra typ galet mycket också. Vi gjorde en massa sallader och ja, hur mycket som helst helt enkelt.

I ♥ Baresso helt enkelt!


Men eftersom jag och Rebecca är pensionärer ska vi nog gå och lägga oss snart även fast vi börjar tolv imorn(!!!!!), så ni får ha det BÄÄÄÄÄÄÄÄST

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusususususssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0