borlänge sjugosjätte april tvåtusennio

Så himla sjukt att det var ett jävla år sen.
Ett år sen typ allt vände, och ett år sen hela mitt liv som involverade tre snubbar mer eller mindre tog slut. Dagen då jag tappade allt förtroende för dem, och att det någonsin skulle kunna bli som förut. Dagen jag tappade dem.

Och ja, jag saknar dem väl ibland, men jag saknar inte människorna de är nu, för de har förändrats totalt till personer jag inte tycker om, och personer jag verkligen inte vill lägga ner pengar på.
Det jag saknar mest är egentligen att träffa alla så mycket som vi gjorde då, men nu verkar det ju som att det kanske blir lite ändring på det iallfall.
De förändrade mej, både till det sämre och bättre kanske, men det gjorde de. Och de gjorde så att jag lärde känna några av världens bästa människor.
Jag är glad för den tiden jag åkte på allt, det gjorde mej så himla lycklig och det fanns inga finare än dem. Men jag skulle aldrig göra om det nu, med någon annan, jag har lärt mej av mina misstag


Det var inte en hobby, det var en livsstil.

Kommentarer
Postat av: alice

kan inte fatta att det var ett år sen, mn tydligen så är det ju så. KNäppt.

men puss på dej <3

2010-04-27 @ 20:23:26
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0